„Въпрос на смелост“ с Христина Ванчева, управляващ съдружник на A Team


За Христина Ванчева 2020 година е подходящото време човек да излезе от зоната си на комфорт и да поеме по смелия път на позитивните промени. Прави го и тя от позицията си на управляващ съдружник на A Team.

От началото на кризата насам тя помага на служителите да разгърнат потенциала си двойно в полза и на потребителите, и на всичките над 40 бранда, които комуникационната агенция превежда през добро и лошо повече от 20 години на българския пазар.

Кой е ключът към оцеляването на рекламния бизнес в рамките на световна криза разказва Христина Ванчева във видео поредицата ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?