„Въпрос на смелост“ с Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България


Когато човек застава начело на един бизнес, не трябва да забравя да се подготви за „черния лебед“, който може да препречи хоризонта към постигането на заложените цели. За това предупреждава Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на комуникационната група Publicis Groupe България.

Той разглежда кризите като събития с научна стойност, които лидерите не трябва да пропускат, а това е само една от философиите, движещи го напред в управлението на екипите на над 10 специализирани звена, ангажирани с поддържането на различни аспекти от имиджа на десетки брандове с техните публики в страната и чужбина. С усилен и високоинтелектуален труд всички те преодоляват скептицизма към качеството на българските комуникационни проекти и така печелят клиенти като Procter & Gamble, Ferrero и Disney.

За тези и други предизвикателства Николай Неделчев разказва във видео поредицата ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?