„Въпрос на смелост“ с Ружа Загорска, изпълнителен директор на SiteMedia Consultancy


Корпоративните комуникации са в бурен процес на трансформация и България също има своята важна роля в него. Това става ясно от разговора със следващия участник в рубриката ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

С усилена работа за брандове като LIDL, Microsoft, Nivea, Telenor и много други екипът на SiteMedia Consultancy жъне успех след успех на международни конкурси и поставя България на картата на световния пиар, съревновавайки се с редица комуникационни агенции, сред които Edelman, FleishmanHillard, Ketchum и Hill+Knowlton.

Кой смело предвожда напред по пътя, осеян с предизвикателства? Един от тези хора със сигурност е тя, изпълнителният директор Ружа Загорска!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?