„Въпрос на смелост“ с Ружа Загорска, изпълнителен директор на SiteMedia Consultancy


Корпоративните комуникации са в бурен процес на трансформация и България също има своята важна роля в него. Това става ясно от разговора със следващия участник в рубриката ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

С усилена работа за брандове като LIDL, Microsoft, Nivea, Telenor и много други екипът на SiteMedia Consultancy жъне успех след успех на международни конкурси и поставя България на картата на световния пиар, съревновавайки се с редица комуникационни агенции, сред които Edelman, FleishmanHillard, Ketchum и Hill+Knowlton.

Кой смело предвожда напред по пътя, осеян с предизвикателства? Един от тези хора със сигурност е тя, изпълнителният директор Ружа Загорска!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Диамантена брошка, изгубена от Наполеон при бягството му от Ватерло, се продаде за 4,4 милиона долара
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция