Лора Иванова, изпълнителен директор на „SoftwareONE България“

Лора Иванова, изпълнителен директор на „SoftwareONE България“

Лора Иванова, изпълнителен директор на „SoftwareONE България“

Лора Иванова ръководи българския офис на SoftwareONE от две години и споделя, че сред ключовите умения на отговорен бизнес лидер откроява адаптивността, увереността и смирението. „Особено любимо ми е последното от изброените – то винаги помага да се държиш здраво стъпил на земята и ти дава тласък за развитие и целеустременост.“

Швейцарската технологична компания SoftwareONE е водещ доставчик на решения в сферата на дигиталната трансформация, анализа и използването на облачни услуги и софтуерни активи, решенията за сигурност, модернизацията и управлението на критични приложения. Компанията, представена в 90 държави по света, има над 7500 технологични производители в своето портфолио и е един от най-големите партньори на Microsoft, AWS, VMware, Veeam, SAP, Oracle и др.

Успоредно с бурното разрастване на компанията в глобален мащаб Лора Иванова споделя, че SoftwareONE все повече обръща внимание на добрите каузи в конкретните държави. „Нашите каузи акцентират върху програми за повишаване на квалификацията, материалните стимули, грижата за здравето и безопасността на екипа, както и разработването на проекти, свързани с опазване на околната среда и различни регионални благотворителни инициативи в сферата на здравеопазването и образованието.“

Q&A

Проф. д-р Иво Петров:

- Каква е тайната съставка за изграждането и управлението на добре работещ и сплотен екип?

- За мен основните предпоставки за един успешен екип са общата цел, доверието, отворената комуникация и личната отговорност на всеки от отбора. Това е гаранцията за постигане на успех и преодоляване на трудностите, различията и слабостите.

- Доколко е важно една компания да бъде социално ангажирана и да подкрепя проекти за благото на обществото?

- В чисто човешки аспект това доближава компанията до сърцата на хората, ангажира ги емоционално, дори те никога да не са използвали нейните продукти или услуги. В организационен аспект тези дейности насърчават корпоративната социална отговорност и работят в полза на положителния публичен образ на компанията, увеличавайки нейното влияние.

Емил Нешев:

- Смятате ли, че в бизнеса, който ръководите, водещи могат да бъдат емоциите ви?

- По-скоро бих казала, че водещо е нивото на емоционалната интелигентност. В ежедневието се сблъсквам с редица предизвикателства, работим с различни клиенти и партньори. Тук контролът на емоциите е от ключово значение както за моето представяне, така и за представянето на екипа.

Стефан Иванов:

- Кой е съветът, който най-много обичате да давате?

- Не обичам и избягвам да давам съвети, освен ако не са потърсени от човека отсреща. В професионално отношение обаче все по-често се налага да подсещам хората около себе си колко е важно да се грижим за баланса работа – личен живот, да намираме време за активна почивка и презареждане, за семейството, приятелите, хобитата, качествената храна, движението и приятните емоции. От години темата за „прегарянето“ е широко дискутирана в обществото и всички трябва да обърнем сериозно внимание на превенцията срещу професионалното изчерпване.

Владимир Ампов – Графа:

- Какви са критериите ви за добри каузи, зад които да застанете?

- В момента работим в две направления – за хората в организацията и за каузи с обществено значение. Като по-конкретен пример мога да дам програмата ни за наемане и развитие на колеги с увреждания или медицински заболявания, както и инициативата да засаждаме по едно дърво за всеки нов служител на определени места по света. Убедена съм, че през следващата година ще приложим подобни добри практики и у нас.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ