26% ръст на продажбите на Opel в Германия
Силното представяне на Opel на германския пазар продължава. През май-продажбите на компанията на родна земя са нараснали с впечатляващите 26%, достигайки до 21 260 автомобила. Това означава, че ръстът демонстриран от Opel е повече от два пъти по-висок от този на пазара на леки автомобили в Германия като цяло. Делът на марката Opel на пазара на леки автомобили отбелязва увеличение с повече от 0.8 процентни пункта и вече надхвърля 7,4 на сто.
През периода януари-май продажбите се увеличават с около 13 250 автомобила или с 15% на годишна база. В същия този период от годината ръстът на марката изпревари повече от два пъти нарастването на общия пазар на леки автомобили в Германия. Пазарният дял отбеляза покачване с над 0,5 процентни пункта до около 7,4 на сто, което е най-добрият резултат за този период от годината, регистриран през последните пет години.
Eвропейската „Кола на годината 2016” - новият Opel Astra за пореден път бе основен двигател на този растеж. До този момент от тази година са продадени повече от 26 600 автомобила Astra, което е увеличение от около 30% в сравнение със същия период на миналата година.
Друг модел, гарантиращ растежа на марката, е Opel Mokka. Продажбите на успешния SUV модел отбелязаха покачване от близо 40 на сто само през месец май, с което заеха първото място в сегмента SUV B както в месечната, така и в класацията по продажби от началото на годината досега.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.