КИА Моторс произведе 2-милионния автомобил в Америка
Производствената база на КИА в Джорджия, Америка (KMMG) празнува появата на 2-милионния автомобил – Sorento SXL. С инвестиция от 1,1 милиарда щатски долара, KMMG стартира своята дейност през ноември 2009г. Към момента фабриката генерира над 40% от реализираните в Съединените Щати автомобили с марка КИА.
„Производството на 2 милиона автомобила с марка КИА за по-малко от 7 г. е отлично постижение, с което може да се гордее всеки един от членовете на сполетения и амбициозен екип на марката”, каза президентът и CEO на KMMG, Хю Йонг Чин. „Високото качество на всеки един модел Sorento CUV и елегантната лимузина Optima, които се произвеждат в KMMG, е пряк резултат от усърдната работа и всеотдайност на екипа, а днешният ден е чудесен повод да отпразнуваме успешните резултати”, допълни Чин
Благодарение на дейността на KMMG и местните доставчици, в региона на Уест Пойнт са открити 15 000 работни места. Според последния доклад за качество на J.D. Power, KMMG се подрежда в челната петица на производствените бази в Съединените Щати.
KIA Motors Manufacturing Georgia, Inc. (KMMG) е първата производствена база на KIA Motors Corporation в Северна Америка. С годишен капацитет от 360 000 броя, KMMG е разположена на 2 200 акра в Уест Пойнт, Джорджия. Заводът стартира дейността си на 16 ноември 2009г. В KMMG се произвеждат Sorento CUV и Optima седан, два от най-продаваните модели на марката в Съединените Щати.
KIA Motors Corporation – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944 г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китай сигнализира, че ще прекрати субсидиите за електромобили, като ги изключи от петгодишния план
Автомобили |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |В проектобюджета на НЗОК има 260 млн. евро за ръст на заплатите на младите лекари
Политика |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Румъния: САЩ намаляват военното си присъствие на Източния фланг на НАТО
Свят |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Бизнес |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.