Adidas залети с поръчки за над 560 млн. долара за непродадени обувки Yeezy

Adidas залети с поръчки за над 560 млн. долара за непродадени обувки Yeezy

Adidas получи поръчки на стойност над 508 милиона евро (около 565 милиона долара) за 4 милиона чифта непродадени обувки Yeezy, което е по-добро от "най-оптимистичната прогноза" на компанията, съобщи Financial Times в понеделник.

Силното търсене на първата партида онлайн продажби потенциално би спасило германската компания за спортно облекло от необходимостта да направи голямо отписване на оставащите си запаси, пише вестникът, цитиран от Ройтерс

Adidas спря да продава обувки Yeezy от несъществуващото си партньорство с Ye през октомври, след като рапърът, известен преди като Кание Уест, направи серия от антисемитски коментари.

Загубата на високодоходната линия удари продажбите на компанията през първото тримесечие с около 440 милиона долара.

Силното търсене на непродадените маратонки обаче потуши страховете в централата на Adidas, че изблиците на Ye и спадът в маркетинга в близкото минало биха направили марката Yeezy твърде токсична, каза FT, цитирайки източници.

Adidas отказа коментар, заявявайки че е в "тих период" преди тримесечните си резултати, които трябва да бъдат публикувани на 3 август.

През май компанията заяви, че ще дари част от приходите от продажбите на организации, борещи се с антисемитизма и расизма.

Дискусиите за това колко ще бъдат дарени на отделни благотворителни организации продължават, съобщи FT, добавяйки че компанията е избрала пет благотворителни организации в САЩ и Китай като първа стъпка.

"Обсъждано е да се правят дарения на повече от 8,5 милиона евро в петте благотворителни организации, но не е взето решение", каза FT, цитирайки хора, запознати с въпроса.

Крайната сума, дарена от продажбите, ще бъде много по-голяма, тъй като компанията е готова да плати значителен дял от печалбите от инвентара на Yeezy, се казва в доклада.

Adidas прогнозираше загуба тази година, преди да обяви намеренията си да продаде остатъчните акции на Yeezy.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ