Безалкохолната и нискоалкохолна бира превземат 86 на сто от пъбовете във Великобритания

Безалкохолната и нискоалкохолна бира превземат 86 на сто от пъбовете във Великобритания

86% от традиционните британски пъбове сега сервират безалкохолна и нискоалкохолна бира, съобщава Sky News.  Проучването, проведено от международната аналитична компания YouGov за британския производител на бира и спиртни напитки Portman Group, установи, че 44% от британците на възраст от 18 до 24 години пият алтернативен алкохол от време на време или редовно, спрямо 31% през 2022 г.  Ярка илюстрация на тенденцията беше фактът, че до края на изминалата година британските пъбове са очаквали да продадат 140 милиона халби безалкохолна или нискоалкохолна бира, което е с 12% повече от 2023 г. Освен бутилирана бира, 8% от заведенията предлагат и прясна наливна безалкохолна бира, докато през 2019 г. едва 2% от заведенията са имали такова предложение.

Анализаторите изтъкват, че продажбите на алтернативна бира биха могли да бъдат още по-високи, ако праговете за безалкохолно и нискоалкохолно съдържание в Обединеното кралство бъдат приведени в съответствие с тези в други страни. Например, докато във Великобритания даден продукт трябва да има съдържание не повече от 0,05% сухо съдържание на алкохол, за да се нарече безалкохолен, в други страни числото може да бъде 0,5% . „Ние сме готови да подкрепим правителството в предприемането на необходимите стъпки, за да приведем нашите стандарти в съответствие с други пазари.  Според Allied Market Research, по-рано цитиран от The Drinks Business, световният пазар на безалкохолна бира ще расте до 2034 г. Според анализаторите всички ключови играчи ще въведат нови продукти в гамата си в близко бъдеще, за да осигурят лоялност на потребителите и да бъдат в крак с променящите се тенденции.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло