Facebook въвежда търсене по ключови думи

Facebook въвежда търсене по ключови думи

Facebook въвежда нова функция за търсене, позволяваща да се проследява в реално време обсъждането на определена тема, съобщава The New York Times.

Новият инструмент ще даде възможност да се осъществява търсене на съдържание по зададена тема, а също и на заглавия и статии по ключови думи. На практика, функцията е като търсене в Google – достатъчно ще бъде да се изпише в полето за търсене дума или съчетание от няколко думи, например „войната в Сирия”, или „Олимпийските игри в Токио”. В резултат на заявката ще излизат всички публично поместени постове, посветени на избраната тема.

Новата функция ще позволява да се събира и обща статистическа информация за потребителите, коментиращи дадена тема, което ще е от полза за маркетинг проучванията на бизнеса. Например, компаниите ще могат да получават данни за средната възраст, географската локация и т.н. на хората, обсъждащи дадена тема.

Първоначално, новите опции ще бъдат предоставени в тесто режим само на няколко големи медия компании като Buzzfeed, CNN, NBC News, Sky Television and Slate.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ