Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Intel отваря временна верига магазини
Пазарът на персонални компютри отслабва, сериозно притиснат от ръста в продажбите на таблети и хибридни устройства и това няма как да радва компании като Intel, чиито приходи идват основно от реализацията на такава продукция. За да подгреят отново интереса към компютрите и лаптопите, маркетолозите на компанията стартираха мащабна търговска акция – създаване на верига от собствени, специално брандирани магазини в навечерието на голямото пазаруване на коледни и новогодишни подаръци. Първият от тях отваря врати днес в Ню-Йорк като в него ще се продават както продукти на Intel, така продукти на партньори, създадени на базата на разработки на компанията.
Под името Intel Experience Store, търговски точки на компанията ще бъдат разкрити и в редица градове на Европа. Засега идеята е всички обекти да работят активно до 25 януари следващата година. Освен продажбите, в магазините ще се провеждат и различни мероприятия за деца и възрастни, включително презетации и майсторски класове. За лектори са наети професионалисти, които не само ще повишават общото ниво на техническа грамотност на посетителите, но и ще демонстрират собствени изобретения.
На клиентите ще се предлага още безплатно кафе, както и прожекции всеки петък на най-касовите филми на седмицата. Ще им бъде предоставена и възможност да тестват безплатно за определен период от време някои от новите продукти на компанията. Освен това магазините ще приемат непотребна техника за рециклиране, но и ще предлагат като услуга ъпгрейд на стари устройства
Видеото, което следва, показва как ще функционират специализираните магазини на компанията.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.