Колко печелят главните изпълнителни директори на най-големите стрийминг платформи?

Колко печелят главните изпълнителни директори на най-големите стрийминг платформи?

Главните изпълнителни директори на избрани компании, свързани с големи западни стрийминг услуги, като Disney+, HBO Max, Hulu, Paramount+ и Netflix, са спечелили общо 274 млн. долара през фискалната 2022 г., като повечето от тях са под формата на допълнителни стимули като акции и бонуси, обвързани, наред с други фактори, с приходите и печалбите.

Например главният изпълнителен директор на Walt Disney Робърт Чапек получава заплата от 2,5 млн. долара, стимули под формата на акции на стойност 10,8 млн. долара и общо възнаграждение от 24,2 млн. долара. През ноември 2022 г. Чапек е заменен от настоящия главен изпълнителен директор Боб Игър, който не е включен в този списък поради това, че финансовата година на Disney приключва през октомври. Чапек обаче далеч не е най-големият печеливш в кръга на изпълнителните директори на стрийминг медиите, съобщава Greek City Times.

Главните изпълнителни директори на Netflix, Рийд Хейстингс и Тед Сарандос, са получили общо възнаграждения от 34,7 млн. и 40 млн. долара през 2022 г.

Джефри Шел, бившият главен изпълнителен директор на компанията майка на Peacock и Hulu - NBCUniversal (отстранен, след като призна за неподходяща връзка с водеща на новините на CNBC), е получи 21,6 млн. долара за миналата година, въпреки, че бе лишен от опции за акции и други бонуси поради уволнението му през април 2023 г.

Въпреки че Apple, Sony и Amazon също управляват услуги за стрийминг, те са изключени от този анализ, тъй като бизнесът им не е насочен предимно към филмовата индустрия.

Както често се случва при трудови спорове като настоящата стачка на съюза на актьорите и медийните специалисти в Холивуд в центъра на недоволството са въпросите за справедливото заплащане и добрите условия на труд за работниците, съпоставени с възнагражденията на ръководителите.

Преговорите за договор на двата синдиката с Алианса на филмовите и телевизионните продуценти (AMPTP), представляващ страната на работодателите, се провалиха поради невъзможността да се постигне споразумение относно остатъчните плащания и използването на изкуствен интелект за заобикаляне на плащането на живи актьори, наред с други фактори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ