Мъск готви нови продукти, които да се конкурират с YouTube и LinkedIn

Мъск готви нови продукти, които да се конкурират с YouTube и LinkedIn

Мъск готви нови продукти, които да се конкурират с YouTube и LinkedIn

Ръководителите на X – социалната мрежа, известна доскоро като Twitter виждат YouTube и LinkedIn като бъдещи конкуренти, докато преследват нови бизнес планове в сферата на видео съдържанието и наемане на работа, предаде Блумбърг.

Собственикът на X Илон Мъск и главният изпълнителен директор на компанията Линда Якарино са посочили двата сайта като бъдещи конкуренти по време на среща на цялата компания в четвъртък, с която отбелязаха една година от придобиването на Twitter от Мъск, твърди запознат източник.

Дуото също така е споменало амбициите си да създаде новинарска услуга, наречена XWire, която да съперничи на PR Newswire на Cision, сподели още източникът.

Срещата беше първият случай, в който Мъск и Якарино се обърнаха заедно към цялата компания, добави той. Якарино беше назначена като главен изпълнителен директор на X през май и се присъедини от NBCUniversal, където отговаряше за рекламата и партньорствата.

Мъск, най-богатият човек в света, сключи сделка за 44 милиарда долара, за да направи Twitter частна на 27 октомври преди година. Той бързо уволни повечето от ръководителите на социалната платформа и съкрати или предизвика оставките на повечето служители. Много от рекламодателите също се отдръпнаха от платформата и не показват желание за връщане.

Мъск, и Якарино се похвалиха с рекордно количество време, прекарано в платформата, отчетоха преброиха 500 милиона потребители - въпреки че според някои оценки на трети страни има по-малко хора, използващи социалната мрежа, отколкото по това време миналата година.

Докато Якарино се е съсредоточила върху взаимоотношенията с рекламодателите, Мъск е фокусиран върху цялостни промени в продукта, рекламирайки премиум абонаменти, променяйки значението на „верификацията“ на акаунта и разчитайки на система за проверка на факти, наречена Community Notes.

Не е ясно как ще изглеждат конкурентите на X в YouTube, LinkedIn и PR Newswire, а ръководителите са предоставили само оскъдни детайли.

В съвместна вътрешна бележка, изпратена до персонала на X и видяна от Блумбърг, Мъск и Якарино казват, че компанията „сега е в позиция за растеж“ и акцентират върху постигнати „иновации, достатъчни десетилетие, само за 12 месеца“ в платформата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ