Мъск готви нови продукти, които да се конкурират с YouTube и LinkedIn

Мъск готви нови продукти, които да се конкурират с YouTube и LinkedIn

Ръководителите на X – социалната мрежа, известна доскоро като Twitter виждат YouTube и LinkedIn като бъдещи конкуренти, докато преследват нови бизнес планове в сферата на видео съдържанието и наемане на работа, предаде Блумбърг.

Собственикът на X Илон Мъск и главният изпълнителен директор на компанията Линда Якарино са посочили двата сайта като бъдещи конкуренти по време на среща на цялата компания в четвъртък, с която отбелязаха една година от придобиването на Twitter от Мъск, твърди запознат източник.

Дуото също така е споменало амбициите си да създаде новинарска услуга, наречена XWire, която да съперничи на PR Newswire на Cision, сподели още източникът.

Срещата беше първият случай, в който Мъск и Якарино се обърнаха заедно към цялата компания, добави той. Якарино беше назначена като главен изпълнителен директор на X през май и се присъедини от NBCUniversal, където отговаряше за рекламата и партньорствата.

Мъск, най-богатият човек в света, сключи сделка за 44 милиарда долара, за да направи Twitter частна на 27 октомври преди година. Той бързо уволни повечето от ръководителите на социалната платформа и съкрати или предизвика оставките на повечето служители. Много от рекламодателите също се отдръпнаха от платформата и не показват желание за връщане.

Мъск, и Якарино се похвалиха с рекордно количество време, прекарано в платформата, отчетоха преброиха 500 милиона потребители - въпреки че според някои оценки на трети страни има по-малко хора, използващи социалната мрежа, отколкото по това време миналата година.

Докато Якарино се е съсредоточила върху взаимоотношенията с рекламодателите, Мъск е фокусиран върху цялостни промени в продукта, рекламирайки премиум абонаменти, променяйки значението на „верификацията“ на акаунта и разчитайки на система за проверка на факти, наречена Community Notes.

Не е ясно как ще изглеждат конкурентите на X в YouTube, LinkedIn и PR Newswire, а ръководителите са предоставили само оскъдни детайли.

В съвместна вътрешна бележка, изпратена до персонала на X и видяна от Блумбърг, Мъск и Якарино казват, че компанията „сега е в позиция за растеж“ и акцентират върху постигнати „иновации, достатъчни десетилетие, само за 12 месеца“ в платформата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Нови материали правят водолазните костюми устойчиви на ухапвания от акули
На днешната дата, 26 септември. Рождениците днес
Компания използва AI, за да превърне клиентите си в рекламни звезди (Видео)