Visa стартира бизнес хъб в помощ на малкия и средния бизнес

Visa стартира бизнес хъб в помощ на малкия и средния бизнес

Visa представи цялостна платформа в помощ на малките и средните предприятия (МСП), за да подпомогне развитието и дигитализацията им. Платформата предоставя на настоящите и бъдещите собственици бизнес насоки, решения, специални оферти и полезна информация.

В рамките на платформата „Visa бизнес хъб“ са представени предимствата и удобствата на дебитните и кредитните класически и Premium бизнес карти на Visa, които дават възможности за оптимизиране финансовите операции и счетоводството на фирмите.

На „Visa бизнес хъб“ МСП могат да открият ексклузивни отстъпки и оферти чрез които да оптимизират бизнесите си. Предлагат се разнообразни промоционални възможности, както на местно ниво, така и в глобален обхват за широк асортимент от услуги и стоки.

Платформата съдържа практична информация за стъпките при създаване и развиване на бизнес, която е от полза както за бъдещи, така и за вече утвърдени предприемачи. На нея могат да се открият също официални данни за макроикономическите показатели, както и важни дати за фирмите.

“Разбираме жизненоважната роля на малките бизнеси за нашата икономика и се ангажираме да подкрепяме техния растеж и запазването на конкурентоспособността им. В България МСП допринасят за близо 76% от общата заетост и за 65% от добавената стойност в икономиката по данни на Министерството на иновациите и растежа от август 2022 г. Петдесет процента от общия износ на страната се извършва от МСП, които представляват 98% от всички фирми-износители в България. В същото време те продължават да се сблъскват с предизвикателства при внедряването на дигитални технологии, а ние от Visa сме наясно, че е необходимо да се правят постоянни инвестиции и да се ускорява тяхното развитие,“ каза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.

Изследване на „Алфа Рисърч“ по поръчка на Visa, показва, че мнозинството от бизнесите разполагат с корпоративни банкови карти (79%), от тях 66% са Visa бизнес карти. Най-често фирмите ги употребяват за покупката на стоки и услуги във физически магазини (60%), на гориво (53%), онлайн плащания за стоки и суровини (47%) и разплащания с партньори в страната (41%).

Между 20 и 38 на сто варира делът на фирмите, ползващи Visa Business картите си за резервации на хотели и билети, плащане на сметки за комунални услуги и на консумация в заведения и ресторанти. Теглене на пари в брой е рядко срещано и едва 6% от фирмите декларират, че имат тази практика.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
CNN: Сблъсъкът на астероида „Убиец на градове“ с Луната е опасен за сателитите и астронавтите