Работното място на смесените поколения

Работното място на смесените поколения

Работното място на смесените поколения

Ако вашият офис е нещо като нашия, тогава вероятно заседавате над открит план заедно с колегите си, които са в своите ранни 20, 30, 40, 50 години и над това. Добре дошли в работното място на смесените поколения!

Появиха се интересни времена. Особено във връзка с това как по най-добрия начин да възпитаваш морала на фирмата сред служителите и да създаваш удовлетвореност от работата сред хората във всяка индустрия. Имало е и по-добри дни специално в рекламния бранш. Актуални проучвания показват, че голяма част от рекламните, маркетинг, дигитални и криейтив специалисти планират да променят областта, в която работят.

От какво имат нужда те?

Има едно общо желание, което е еднакво за всички поколения в рекламния бизнес. Всички кадри искат да бъдат приложими специалисти на работния пазар утре. Преживели времена на рецесия, безработица и липса на повишения, групите от всички поколения вярват, че обучението и проправянето на път нагоре в кариерата са най-важното нещо, което работните места могат да предложат днес.

Изследване на американския пазар например сочи, че маркетинг, интерактивните и криейтив професионалисти са силно мотивирани конкретно от обучението и възможността да израснат в работата. Няма ли ги, те са демотивирани. 54% от тях казват, че по-добрите възможности за лично професионално развитие са основният фактор, който би ги накарал сериозно да обмислят едно ново предложение за работа след преминалите тежки, кризисни времена. 63% от тях са единодушни, че достъпът до възможността за професионален прогрес има положителен ефект върху това дали са доволни от работата си.

Компаниите в рекламния бранш имат възможност да отстоят позицията на марката си като заложат на следната форма на трениране: обучението между поколенията в офиса.

Не е тайна, че дигиталните умения са задължителни за всяка работна позиция в рекламата и маркетинга днес – от планьорите, стратезите, криейтив директорите, тази които се занимават с мониторинг на медиите, до счетоводителите. Всеки работодател търси хора в спектъра, които рабират как да използват новите медии и технологиите, за да общуват с публиката си.

Кадрите на новото хилядолетие и поколението Х се чувстват в свои води в дигиталния свят, но не винаги имат умението успешно да навигират движението на кампаниите в хлъзгавите води на социалните мрежи и корпоративната инфраструктура. Често не могат така умно да вземат решения, защото нямат необходимия дългогодишен опит. По-големите от тях, родени след 70-те години на 20 век са по-малко запознати с някои от най-новите форми на дигиталните комуникации, но имат опита да се надигнат в редиците и знаят кое е най-подходящо да се дава на показ в дигиталното пространство там някъде.

Традиционният метод на менторство съчетава по двойки идващия талант с партньор на ръководна позиция, който може да влее в главата му корпоративна мъдрост, съвети за кариерата и напътствия, така че да се изкачи нагоре по стълбата. Няма по-добро време за фирмите от сегашния момент да направят това менторство двустранен процес.

Обратното обучение, съвети и напътствия са ключът към създаването на едно страхотно и ефективно работно място. Необходимо е, защото в момента има липсващи умения във всички поколения. Създаването на обратна връзка на допусната и приета помощ и съвети за дигиталния свят от страна на младежите, насочени към опитните лидери, има положителен ефект за бизнеса и създава добро чувство за общност.

Селст Гудас в AdAdge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ