Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|България – първият пазар на който Toyota въвежда интернет в автомобилите си
От утре, 15 юни всеки нов автомобил Toyota в България ще бъде оборудван с Wi-Fi интернет. България е първият пазар на Toyota, който въвежда интернет в автомобилите на марката, а иновативната привилегия ще бъде официално обявена на започващия Автомобилен салон София 2013.
От 15 юни всеки нов автомобил Toyota, закупен в България от официален представител на марката, ще бъде оборудван със специален 3G/Wi-Fi интернет трансийвър, който едновременно приема високоскоростен 3G мобилен интернет чрез SIM карта и го транслира чрез Wi-Fi в купето на автомобила до 5 устройства – мобилни телефони, таблети или лаптопи. Устройството е специално проектирано за работа в автомобили, в широк температурен диапазон от -20 до +65°C. Активира се при стартиране на автомобила, излъчва кодиран Wi-Fi сигнал и подлежи на настройки на име и парола за достъп, като всеки домашен рутер.
В рамките на Автомобилен салон София 2013 ще бъде и премиерата на Prius+, поредният, хибриден модел в гамата на Toyota. С Prius+ хибридната гама на Toyota се обогатява с още един модел – първият седемместен ван, пълен хибрид в Европа с комбиниран разход 4.1 л/100 км и CO2 емисии 96 г/км.
Prius+ ползва право на данъчен кредит, 2500 лева хибридна преференция от Toyota, безплатно техническо обслужване за 5 години или 100 000 км, както и специалните лизингови условия на Toyota Hybrid Optimal Leasing. Prius+ e още едно доказателство за ангажимента на Toyota в Бълтария към глобалната мисия на компанията за постигането на устойчива мобилност чрез продажбата на масово достъпни хибридни автомобили.
Само за първото тримесечие на 2013 г. продажбите на пълни хибриди Toyota у нас са отбелязали ръст от 39% !
За пръв път компанията ще представи и Prius Plug-In Hybrid като технология на българските фенове по време на Автомобилен салон София 2013 и ще предлага възможност за тест драйв.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.