"Бързи" означава "Конкурентни"

Бързи означава Конкурентни

Как да задържите бизнеса на компанията свеж и иновативен? Една жена от топ мениджмънта на Disney вярва, че знае отговора.

Ан Суийни, смятана за най-влиятелната жена в управлението на глобалния гигант Walt Disney, разказва във видеоматериал на американския онлайн канал MeetTheBoss, че бързото внедряване на всичко ново е това, което прави компанията конкурентна.

Суийни е съпредседател на Disney Media Networks и президент на Disney/ABC Television Group. Заедно със заместниците и съдружниците й, тя оглавява международното семейство на Walt Disney, чиито бизнес се разпростира в пет бизнес сегмента: медийните мрежи, студио забавленията, потребителските продукти и интерактивните медии.

„Когато дойдох в Disney бях изправена пред огромно предизвикателство. Предшественикът ми беше започнал да превръща канала от платена услуга в основна, свободна за ползване. И тази промяна беше в самото си начало“, разказва американката.

„Смятам, че трябва да се обръща внимание на иноваторите – хората, които имат следващата страхотна идея. Вярвам, че всеки ръководител трябва да говори с екипа си и да окуражава иновациите на всяко отделно ниво“, споделя тя.

Откровено разкрива и тайни от стила си на мениджмънт: назначава най-умните хора, които може да открие и за които е чувала, и след това им осигурява свободно пространство, за да си вършат работата. Но всички получават желания пост с уговорката от нейна страна, че целите са възможно най-високи за момента и трябва да бъдат постигнати на годишна база.

„Като мениджър разбрах, че не е възможно да се справям перфектно във всяка една област и имам нужда от наистина умни хора около мен, които са експерти в своята сфера. Сега работя с много мотивиран екип“, добавя още тя.

Според нея може би най-важното нещо е фирмата да е наясно какво в момента правят и предпочитат клиентите - в случая, телевизионната аудитория на Disney. И тук става дума не само за технологиите, които използват или шоу програмите, които гледат, но и за това как живеят.

Важно е да се поддържа интензивна обратна връзка и да се следи как и какво съдържание хората коментират, подчертава Суийни.

Когато се работи с деца е задължително да се разговаря с тях. Децата днес коренно се различават от родителите си, когато са били на тяхната възраст, та даже и от днешните тинейджъри. Животът им е пълен с технологии, към които те се адаптират смайващо бързо, казва още тя.

От Disney спонсорират проучвания и достигат до добър резултат – разбират, че компанията може да привлече вниманието на тази група чрез добре разработени и поднесени истории в интернет.

В резултат на проучването си, компанията решава още да се приспособи към хитовия таблет iPad, разработвайки специално приложение за него.

На въпроса как е подходила в управлението на компанията по време на рецесията, която сериозно дръпна назад медийния бизнес в САЩ, Суийни отговаря:

„Фокусирахме се върху работата. Запазихме хората концентрирани. Говорихме за проблемите, но не позволихме те да станат извинение за това да не се върши работата, да не се успява“.

„Лидерството е свързано с това да продължаваш да се учиш. Няма момент, в който да достигнеш тавана на знанията и уменията си. Ако си добър лидер продължаваш да се учиш, да окуражаваш екипа да се учи и предаваш нататък“, смята още тя.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Родените през декември може да доживеят до 105 години
Цените на колите падат заради градушката в София
Актьорът Христо Мутафчиев получи инсулт
Бизнес активността в еврозоната завършва 2025 г. на по-слабо от очакваното ниво
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години