Включете клиентите в създаването на продукта

Включете клиентите в създаването на продукта

Един от най-добрите начини да предизвикате интерес и ентусиазъм от появата или обновяването на продукта е като предложите на потребителите да се включат в създаването му.

Вместо да предлагате на хората това, от което мислите че имат нужда, по-добре ги помолете да опишат какво искат да получат, съветва Harvard Business Review.

Често се получава ползотворна работа, когато клиентите сами предложат това, което им липсва или когато маркетинг консултантите създадат дизайна на новия продукт заедно с крайните потребители.

Ако управлявате бизнес с продажба на продукти, можете да организирате онлайн допитване на сайта на компанията ви. Така ще генерирате посещения във вашия адрес, ще се покажете като активен производител и ще получитет безценен контакт с крайния потребител.

Един от начините накарате хората да се активизират в сайта ви е като им предложите награда за най-добрите идеи за нови продукти или за най-оригиналните хрумвания за дизайн на стоките.

Кампанията в сайта ви няма да ви струва много, а ще получите и допълнителна полза от нея, защото ще създадете емоционална обвързаност с марката.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло