Включете клиентите в създаването на продукта

Включете клиентите в създаването на продукта

Един от най-добрите начини да предизвикате интерес и ентусиазъм от появата или обновяването на продукта е като предложите на потребителите да се включат в създаването му.

Вместо да предлагате на хората това, от което мислите че имат нужда, по-добре ги помолете да опишат какво искат да получат, съветва Harvard Business Review.

Често се получава ползотворна работа, когато клиентите сами предложат това, което им липсва или когато маркетинг консултантите създадат дизайна на новия продукт заедно с крайните потребители.

Ако управлявате бизнес с продажба на продукти, можете да организирате онлайн допитване на сайта на компанията ви. Така ще генерирате посещения във вашия адрес, ще се покажете като активен производител и ще получитет безценен контакт с крайния потребител.

Един от начините накарате хората да се активизират в сайта ви е като им предложите награда за най-добрите идеи за нови продукти или за най-оригиналните хрумвания за дизайн на стоките.

Кампанията в сайта ви няма да ви струва много, а ще получите и допълнителна полза от нея, защото ще създадете емоционална обвързаност с марката.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври
Цитат на деня