Данон-Франция спира да хвали здравословния ефект на Активиа

Данон-Франция спира да хвали здравословния ефект на Активиа

Френската компания Данон обяви, че престава да рекламира здравословните предимства на два свои много известни млечни продукта – киселите млека Activia и Actimel. Досега акцентът в промотирането им бе, че първото регулира храносмилането, а второто – че подсилва естествените защитни сили на организма.

Френската компания дори бе подала молба пред европейската агенция по безопасност на храните за валидиране на двата продукта, но сега доброволно я изтегля поради съмнения дали тези качества ще бъдат признати от европейския регулатор, се казва в съобщението на компанията.

Фирмата ще промени и цялостната си рекламна кампания в Европа, която сега е насочена към изтъкване на здравословните качества на двата продукта. Това вече е сторено във Франция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплашва с допълнителни 10% мита страните, които се присъединяват към „антиамериканската“ политика на БРИКС
Бизнесът на Шуменското плато иска компенсации заради издирването на черния леопард
Германският президент обеща подкрепа за запазване на свободата на Литва
Врeмето: Горещините продължават
На днешната дата 7 юли. Европейски ден на шоколада
Революцията в управлението: Защо добрите мениджъри нарушават всяко правило?
Броят на нелегалните мигранти, които пристигат на Крит от Либия, се увеличава
Петролът поевтиня, след като ОПЕК+ обяви по-голямо от очакваното увеличение на производството през август