Енергиен омбудсман в ЧЕЗ

Енергиен омбудсман в ЧЕЗ

 

 

 

 

 

 

 

От днес ЧЕЗ въвежда звено „Енергиен омбудсман“. Той ще подпомага потребителите в коректното решаване на техните жалби при съмнения за размера на сметките и ще приема предложения на клиентите как да се подобри обслужването, съобщиха от компанията.

Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от групата "ЧЕЗ" и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.

Когато спорът между клиента и дружеството от групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява, обясниха от компанията.

Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 02 8958 450, факс: 02 8959 770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.

Първият енергиен омбудсман на компаниите от Групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ