Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Има ли синхрон между лични и професионални качества?
Когато служителите постигат добри резултати добре е да ги потупате по гърба, за да продължат да поддържат добрите си резултати и да постигат целите на компанията. Но като мениджър, вашата работа е преди всичко да разберете кои са поведенческите модели, които провокират тези добри резултати и да разберете дали съответстват на ценностите на компанията.
Ето два начина от Harvard Business Review как да направите това:
1. Оценете поотделно поведението и резултатите. Когато ги оценявате поотделно, това е гаранция, че ще бъдете справедливи към личните качества на хората, без това да пречат на бизнес резултатите им.
2. Използвайте 360-градусова оценка. Проучете въздействието на поведението им върху останалите служители. Помислете как може и останалите хора от екипа ви да постигат добри резултати, като използват някои от тези поведенчески модели.
И не забравяйте, че личните качества не винаги са в синхрон с професионалните. Важното е да има баланс и те да не пречат на изпълнението на работата.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.