Нов епизод от рекламната война между RyanAir и easyJet

Нов епизод от рекламната война между RyanAir и easyJet

Конкурентните авиопревозвачи RyanAir и easyJet продължиха да се заяждат чрез страниците на британския печат.

RyanAir закупи рекламно поле в днешния брой на вестник „Гардиан”, в което постави лика на президента на Зимбабве Робърт Мугабе. Над чернобялата снимка на вдигналия юмрук Мугабе е изписано „Ето го новият отговорник по точността на easyJet”, пише marketingmagazine.co.uk.

Публикуването на платената визия е в отговор на антирекламата на easyJet от миналата седмица, която описва полетите на Ryanаir от лондонското летище „Гетуик” като „по-неточни от тези на „Еър Зимбабве”.

Рекламата от днес е нов епизод от започналата през миналата година война, в която основният арсенал са размяна на критики и обиди в печата.

Последните хапливи публикации се появиха след временно затишие, настъпило  преди повече от 10 дни, когато Ryanаir се извини в печатна реклама в „Гардиан” и „Дейли Телеграф” на собственика на easyJet за това, че го нарече „закъсняващия гоподин” (Mr. Late Again).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ