Нов епизод от рекламната война между RyanAir и easyJet

Нов епизод от рекламната война между RyanAir и easyJet

Конкурентните авиопревозвачи RyanAir и easyJet продължиха да се заяждат чрез страниците на британския печат.

RyanAir закупи рекламно поле в днешния брой на вестник „Гардиан”, в което постави лика на президента на Зимбабве Робърт Мугабе. Над чернобялата снимка на вдигналия юмрук Мугабе е изписано „Ето го новият отговорник по точността на easyJet”, пише marketingmagazine.co.uk.

Публикуването на платената визия е в отговор на антирекламата на easyJet от миналата седмица, която описва полетите на Ryanаir от лондонското летище „Гетуик” като „по-неточни от тези на „Еър Зимбабве”.

Рекламата от днес е нов епизод от започналата през миналата година война, в която основният арсенал са размяна на критики и обиди в печата.

Последните хапливи публикации се появиха след временно затишие, настъпило  преди повече от 10 дни, когато Ryanаir се извини в печатна реклама в „Гардиан” и „Дейли Телеграф” на собственика на easyJet за това, че го нарече „закъсняващия гоподин” (Mr. Late Again).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба