Слабо търсене засегна производителя на Bleckberry

Слабо търсене засегна производителя на Bleckberry

Производителят на Blackberry - Research in Motion (RIM) регистрира двойно по-малки печалби във второто тримесечие на тази година. Бизнесът на компанията е сериозно засегнат от пониженото търсене, отбелязва BBC.

RIM представи нова серия от смартфони, но в края на тримесечието. Нетните й печалби на годишна база са паднали до 329 млн. долара в трите месеца до 29 август. За сравнение те са били 797 млн. долара в същия период на 2010 г.

През юли от компанията заявиха, че ще съкратят около 2000 работни места, което е 11% от работната сила. Приходите й са намалели във второто тримесечие до 4,2 млрд. долара, което е спад с 10% от предишните три месеца.

От юни до края на август RIM пусна на пазара 10,6 млн. смартфона Blackberry и 200 хил. Blackberry PlayBook таблета, което е значително по-малко от очакваното от анализаторите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
От утре пускат поетапно парното в София