Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Четири капана за лидерите, които демотивират служителите
Поддържането на вашия екип във върхова форма, фокусиран и мотивиран, не е лесно, особено, ако служителите ви попаднат в един или друг от изброените по-долу капани.
Ако смятате, че хората са най-ценният актив за бизнес, важно е да запазите всички тях и да ги ръководите към стремглав успех, съветват от „Inc.com”. Освен тактиките за мотивация, лидерите трябва да са запознати и със ситуациите, които трябва да се стремят да отбягват.
1. Не трябва мотивацията да се основава единствено на заплатата.
Заплатата може да бъде основание за някого да напусне вашата фирма, както и обратното. Да се включи заплатата в присъщата мотивация на персонала е добре, тъй като така хората се фокусират върху създаването на приятна среда за работа, която насърчава всички да поемат ангажимент. А това ги насърчава свободно да разменят идеи. Паричните стимули може да помогнат за постигането на резултати в краткосрочен план, но успехът в дългосрочен изисква по-висша форма на мотивация.
2. Не бъдете зает, когато се срещате с хора.
Няма по-бърз начин да подкопаете самочувствиетоо на вашите служители, от това да сте постоянно ангажирани с вашия мобилен телефон, лаптоп или таблет по време на срещите с тях. Когато не отдавате пълно внимание на екипа, служителите се чувстват на втори план и по-малко мотивирани. Лидерите трябва да дават тон, за това че времето на всеки е ценно и че хората заслужават пълно внимание, когато се обсъждат въпроси, свързани с бизнеса.
3. Не отправяйте неясни послания.
Предоставянето на различни послания за различните хора е лесен капан, който също гарантира загубата на мотивация. Общувайте постоянно, за да засилите ефективността и да вдъхнете на хората пълната увереност, че няма да се играят игрички във вашата компания. При ползването на различни стилове пред различни аудитории е важно да бъдете успешен лидер.
4. Не задушавайте творчеството на вашите служители.
Създаването и споделянето на идеи е част от здравословната работна среда. Бързото отхвърляне на идеите на служителите, може да задуши творчеството им. Следващият път, когато имат някаква идея, голяма част от тях ще се замислят дали изобщо да ви я споделят, защото знаят, че след това ще последва дълга дискусия. Насърчавайте създаването на дълги списъци с потенциални решения на даден проблем. Новите идеи за решаване на проблемите са същността на успешните фирми, така че не забравяйте да създадете култура, която цени, а не отхвърля хрумванията на вашия екип.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.