„Софарма” и „ЕЛАРГ” формираха над 50% от оборота на БФБ

„Софарма” и „ЕЛАРГ” формираха над 50% от оборота на БФБ

С висок оборот и с падащи цени приключи днешната търговия на Българската фондова борса (БФБ).

Общият оборот възлезе на 1,18 млн. лв. като над 50% от него бе формиран от две дружества „Софарма” (0,03%) – 316 хил. лв. и „ЕЛАРГ Фонд за Земеделска Земя” АДСИЦ (0%) – 313 хил. лв.

Оборотът бе разпределен по следния начин: акции – 642 хил. лв., АДСИЦ – 525 хил. лв., компенсаторни инструменти – 10 хил. лв. и облигации – 3 хил. лв.

Водещите индекси се повлияха негативно от развоя на сесията и приключиха на загуба.

SOFIX загуби 1,64 пункта, или 0,49%, до 336,40 пункта.

BG40 падна с 0,25 пункта, или 0,22%, до 111,77 пункта.

BGTR30 намаля 2,24 пункта, или 0,81%, до 275,56 пункта.

BGREIT отстъпи с 0,39 пункта, или 0,80%, до 48,32 пункта.

Единствено CGIX се покачи с 0,14 пункта, или 0,15%, до 94,03 пункта.

Българските индекси са в унисон с европейските – спад от 0,69% за швейцарския Swiss Market до 1,24% за немския DAX. Азиатските приключиха разнопосочно – от минус 0,76% за индийския BSE 30 до плюс 1,71% за хонконгския Hang Seng.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 57 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 17/30, а при 10 компании не беше отчетена промяна.

Най-голяма печалба днес постигна „Холдинг Нов Век”, чиято цена се покачи с 0,30 лв., или 16,46%, до 2,30 лв.

Най-губещ се оказа „Тодоров”, поевтинявайки с 0,04 лв., или 13,11%, до 0,26 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера