Vivacom търси стажанти

Vivacom търси стажанти

С почти 10% повече стажантски позиции ще отвори VIVACOM през 2012 г. в сравнение с миналата година. За девети пореден път телекомът ще проведе най-мащабната програма за летен стаж в страната под надслов VIVACOM Олимпиада, като даде възможност на 83-ма студенти да станат част от екипа на VIVACOM. В резултат на миналогодишната кампания, 25% от младежите, които взеха участие, бяха назначени на постоянна работа в телекома.

През 2012 г. VIVACOM ще приема стажанти в девет основни дирекции в компанията - „Продажби", „Маркетинг", „Информационни технологии", „Експлоатация и архитектура на мрежата", „Финанси", „Човешки ресурси", „Връзки с обществеността", „Право и регулация", „Снабдяване". Кандидатстването започва на 13 март, а крайният срок за подаването на автобиографиите е 30 април. Условията към бъдещите стажанти е да учат във висше учебно заведение и да са завършили поне втори курс.

От началото на юни ще започнат и първите стажове, като продължителността им ще бъде 3 месеца. Целият стажантски период в телекома се заплаща на студентите под формата на месечно възнаграждение.

Всеки одобрен стажант ще получи, освен възможност да придобие знания и опит от най-добрите професионалисти в съответната област, така и директно участие в специално създаден модул, който обучава младите хора на специфични умения, който бизнес средата в България изисква, а висшето образование не предоставя. Там бъдещите професионалисти ще се научат на работа в екип, комуникационни и презентационни умения, както и как да идентифицират и да се задържат на желаната позиция. Като част от този модул стажантите ще участват и в специално организиран тиймбилдинг. Само за 2011 г. VIVACOM е инвестирала над 200 хил. лв. в своите стажанти. 

Пълна информация за позициите, условията и начина за кандидатстване за стажантската програма на VIVACOM са публикувани на интернет страниците на VIVACOM. Имената на всички студенти, избрани да станат част от компанията през лятото на 2012, ще станат известни в края на май.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ