Български продукти с реклама в Русия, Китай и Бразилия
Три проекта за реклама, предложени от български браншови организации, бяха одобрени от Европейската комисия и спечелиха финансиране на обща стойност от почти 9,5 млн. евро.
Първият от тях е българо-румънски и е за промоция на вино в Русия и Китай, съобщиха от държавния фонд „Земеделие”. Освен това, със средства на ЕС български фирми ще рекламират произведените от тях кисело мляко, бяло саламурено сирене и кашкавал на пазарите в Австралия и Обединените арабски емирства. Третата програма за промоция, която е спечелила фнансиране, ще се реализира в Бразилия и Русия. Тя също ще популяризира продуктите от българската млекопреработвателна промишленост.
50% от бюджета на проектите ще бъде отпуснат от ЕС и 30% от фонд „Земделие”. 20% трябва да набавят самите браншови организации.
Със спечелените средства България се нарежда на 2. място сред европейските държави с най-много одобрени промоционални програми и обем на финансиране.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.