Компанията, автор на all inclusive, стъпва у нас

Компанията, автор на all inclusive, стъпва у нас

Компанията, автор на all inclusive, стъпва у нас

Нов играч навлиза на българския пазар за луксозни почивки. Френската компания Club Med, известна като автор на идеята за all inclusive, ще предлага на българските клиенти почивки в 80 луксозни курорта в 35 страни на 5 континента. Компанията има представителства в 40 държави. България е 41.страна, в която тя навлиза.

Club Med е един от пионерите в областта на клубния туризъм. Този вид туризъм се реализира когато една компания сама изгражда и управлява ваканционните си селища и налага собствени високи стандарти за добра почивка. Така например мерната единица за качество в Club Med не е популярната звезда, а тризъбец.

Луксът на една почивка се определя не само от материалните условия, качеството на храната и нивото на обслужване, но и от броя на допълнителните услуги, които се предлагат в един комплекс, смятат от компанията. Затова те предлагат условия за практикуване на различни видове спорт, развлечения и пътувания с образователна цел.

Много често луксозните почивки са в курорти, разположени в екзотични дестинации, избрани най-вече заради красотата и спокойствието им.

За една наистина луксозна почивка на българина са необходими между 900 и 3000 евро за 1 седмица, смятат от Club Med. Офертите на компанията варират от броя на “тризъбците” на курорта, от момента на резервацията, от допълнителните услуги. Например, ако клиент резервира сега едноседмична почивка на о-в Мавриции през юни, цената за един човек ще бъде около 1300 евро без транспорт. Ако клиентът предпочете лукс в Тунис, ще трябва да задели 1100 евро.

Club Med е туристическа компания с над 60-годишна история. Тя е създател и на българския комплекс „Русалка”, който е продаден по-късно. На чело на веригата стои синът на бившия президент на Франция, Дестен. Club Med притежава летни и зимни курорти на едни от най-красивите места по света като Малдивите и Френска Полинезия. Специфично за нея е, че сама изгражда и управлява ваканционните си селища. Сред известните клиенти, които са се възползвали от офертите й за ваканции, се отличават Харисън Форд и Пиърс Броснан.

През 2010 година в курортите на веригата са почивали 1.2 милиона души. Само за последните 7 години в обектите й са инвестирани над 1 млрд. евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ