Новите потребители. Новото съдържание. Новите мрежи
Откъде пазарува, колко иска да чуе, какво не харесва... в последните години слушаме много за маркетинга към новото поколение. Каквото и да не одобряват младите потребители обаче, до два часа целият свят ще разбере това. Маркетингът се развива толкова бързо, колкото и те. На мястото на стратегии, смятани довчера за свръхавангардни, утре се появяват нови. Кои са устойчивите? Сп. "Мениджър" прави подробен анализ през погледа на водещи специалисти в областта на първото си маркетинг събитие под надслов: "Brand New Marketing. Новите потребители. Новото съдържание. Новите мрежи." Форумът започва от 16.00 ч. днес в столичния ресторант "Космос".
Социологът Живко Георгиев, Радослав Бимбалов от The Smarts, режисьорът Петко Спасов ще отворят разговора за състоянието на маркетинга сега в България като очертаят основните тенденции в поведението на новото поколение потребители в групата 18-40+, как това поколение влияе на рекламните комуникации, какви са образът и езикът на новия потребител.
Преживян опит от първо лице за правилата на ефективната кампания, създаването и позиционирането на иновативен бранд, за това как технологиите променят връзката с потребителите, как компаниите да говорят за ценностите си ще споделят Николай Тинков, старши бранд мениджър „Загорка”, Георги Гавазов, съуправляващ директор в Saatchi & Saatchi България и Спас Сливков, CEO на OLX & Shedd за Bulgaria.
А знаете ли коя е най-дефицитната стока днес? Битката за нея пренаписва класически постулати в маркетинга и ражда нови стратегии. Ще ги представят Борислав Кандов, Тhe Smarts и Симона Тенчева, медиа директор на "Аргент". Модератор на форума е Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.