Онлайн рекламата у нас с ръст от 26%
България
Обновена 11:59ч., 19.02.2011
Пазарът на онлайн рекламата в България е отбелязал ръст от 26% през 2010 г. Данните са от проучване сред членовете на българската онлайн асоциация Интерактив Асошиейшън България (IAB), обобщени от PricewaterhouseCoopers.
Те съвпадат като тенденция както със средноевропейските, така и с данните за стабилен ръст на пазара на онлайн реклама в САЩ през 2010 г. В Европа средният ръст на онлайн рекламата за миналата година е бил 15%.
Компаниите трябва час по-скоро да се ориентират към дългосрочна стратегия за реклама в интернет, тъй като онлайн медиите и най-вече модерният канал – социалните мрежи все повече ще се развиват, съветват експерти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Фотогалерия: Коледа в Уиндзор
Фотогалерия |
Обновена 20:00ч., 22.11.2024
Мишел Барние призова за европейско "събуждане"
Политика |
Обновена 19:40ч., 22.11.2024
Bosch съкращава 5550 работни места заради проблемите в германския автомобилен сектор
Компании |
Обновена 19:25ч., 22.11.2024
Денят в цифри
България |
Обновена 19:10ч., 22.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
Китай обяви, че е открил огромни залежи на злато за 82,8 милиарда долара
Икономика |
Обновена 19:25ч., 21.11.2024
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за силен вятър в цялата страна
България |
Обновена 07:30ч., 22.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
Украйна: Изстреляната от Русия далекобойна ракета е с шест бойни глави
Политика |
Обновена 16:15ч., 22.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 22.11.2024
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна
Свят |
Обновена 11:41ч., 21.11.2024
Статуквото срещу иновацията – уроци за „мениджъра на промяната“
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 22.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.