Пазарът на нови коли в България падна наполовина
Сделките за нови автомобили в България през първите три месеца на 2010-а намаляват в сравнение с миналата година. Продължават да се сриват дори на фона на кризисната 2009 г., когато също не бяха високи. Продадени са 4116 нови леки и лекотоварни коли, камиони, автобуси и мотоциклети. Това е с 42% по-малко спрямо миналата година и 4 пъти по-малко спрямо 2008-а, когато са купени 15 224 коли.
По данни на Асоциацията на автомобилните производители най-голям е спадът при товарните автомобили - с 52%, като сделките са само 130. Най-много продажби има "Ивеко" - 71, следван от "Мерцедес" - 48.
Купени са 41% по-малко леки автомобили - общо 3956. Сделките на "Пежо" са 410, на "Форд" - 378. Следват "Фолксваген", "Дачия", "Тойота", "Ситроен".
При мотоциклетите спадът е 40%, продадени са 42. Лидер е "Ямаха" с 16, следва "Пежо" с 13.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.