„Орехите” се превърнаха в атракцията на "Месомания" 2011

„Орехите” се превърнаха в атракцията на Месомания 2011

Специализираното изложение „Месомания” започна днес и ще продължи до 12 ноември в Интер Експо Център в София. В изложението участват водещи производители на хранителни продукти, напитки, консумативи и оборудване за хранителната индустрия.

Особено впечатление на изложението направи оригиналният дизайн на щанда, който пресъздава атмосферата на популярния рекламен клип на луканка „Орехите” на „Белла България“. Той беше оценен от мнозина като атракцията на изложението и пресъздава дървена порта и масивни греди, от които висят апететитни колбаси.

Марката сурово-сушени месни продукти „Орехите” се появява на пазара през 2009 г. Брандът стартира с три топ артикула: „Добруджанска луканка”, „Добруджански суджук” и „Добруджанска сушеница”. Добруджанската луканка се произвежда от внимателно подбрано свинско и говеждо месо в съчетание с перфектна селекция от подправки.

Сушеницата впечатлява с мекия си и ненатрапчив вкус, като майсторската комбинация от подправки е гаранция за незабравим аромат при рязане и наслада при консумация. В основата на вкуса на суджука на „Орехите” е добре селектираното говеждо и свинско месо, съчетано с най-подходящите подправки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
На днешната дата, 6 ноември. Рождениците днес
Проекти, инвестиции, социална отговорност: Говорят лидерите в металургичната индустрия