10 убеждения на редовия служител
1. Главоболието не е повод да си вземеш болничен. То просто се случва, обикновено в петък, към 14.00 ч.
2. Един от големите проблеми във всеки офис е кой е на ред да отиде за кафе, и защо точно той в момента е в отпуск.
3. Системните администратори са хора, които след молба за помощ дълго разхождат курсора по екрана и накрая блокират компютъра по начина, по който сте го направили и вие няколко пъти преди това.
4. Единственото добро, което може да ви направи генералния директор е да ви повиши заплатата, което по принцип отдавна сте си го заслужили.
5. Предател е човек, който е напуснал вашия офис и се е уредил на друго място с по-висока заплата.
6. Отговорният служител е този, който носи отговорност за всички гафове в работния процес.
7. Нормален работен ден означава, че сутрин чакаш обеда с колеги, а след това – да стане 18.00 ч.
8. Мини дължината на полата на стройната колежка радва повече от максималните успехи на фирмата.
9. Социалната отговорност означава преди всичко възможността да поискаш пари назаем от шефа.
10. Понеделник е неработен ден.
!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.