Ето как Ben & Jerry искат да предпазят планетата от разтапяне

Когато сладоледът е едва 2 градуса по-топъл спрямо идеалната си температура, той започва да се разтапя. Превръща се в една (макар и все още вкусна) пихтия. Това креативно видео на Ben & Jerry използва този факт като метафора, за да ни обърне вниманието, че затоплянето на планетата ще има същия драматичен ефект, пише Goodnet.org.
Клипът ни призовава да вземем нещата в свои ръце, да започнем да караме правителствата и бизнесите да започнат да се грижат за нашата планета. Като част от този еко активизъм, Ben & Jerry се надява, че до 2050 г. всички ще използваме 100 процента чиста енергия. Цел, която до голяма степен съвпада с намеренията на Междуправителствения панел за климатични промени IPCC.
В крайна сметка – иновативните енергийни решения ще бъдат както за благото на планетата, така и за човечеството.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.