bTV: Детската Евровизия събра пред екрана 1 млн. зрители

bTV: Детската Евровизия събра пред екрана 1 млн. зрители

Първото предаване за избор на представител на България в музикалния конкурс Детска Евровизия, излъчено снощи, е събрало пред малкия екран над 1 млн. души, съобщава  bTV. Това е почти двойно повече спрямо конкурентната програма ("Биг Брадър"), излъчена по същото време на 17 август, посочва телевизията. 

Изпълненията на талантливите деца, които се състезават да представляват страната ни с песен, са събрали над 40% от всички хора (т.е. над 4-годишна възраст - бел.ред.) пред телевизионния екран, което е със 71% повече.
 
Зрителите на възраст 18-49 г. категорично са предпочели "Детската Евровизия 2015 – националната селекция" и изпълненията на първите 16 деца от кастинга. Близо 40% от активната аудитория, с 33% повече от прекия конкурент, са предпочели музикалното събитие в ефира, продължава bTV. 
 
Същата тенденция отчитат данни на агенция "GARB" в часовия пояс от 20 до 21 ч., когато bTV излъчи поредния епизод от турския сериал "Кварталът на богатите". Близо 39% от всички зрители са избрали програмата на bTV, в сравнение с 23.8%, предпочели старта на активно рекламираната програма на втората в класацията медия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?