Търговците на дребно в модния сектор показват устойчивост въпреки отслабналото търсене

Търговците на дребно в модния сектор показват устойчивост въпреки отслабналото търсене

Силният старт на юни за шведската компания H&M и връщането към рентабилност на онлайн търговеца на модни стоки ASOS са спомогнали да се разсеят опасенията около сектора, който е засегнат от спадналото търсене в САЩ.

Сигналите за устойчивост ще донесат облекчение на инвеститорите, които се опасяват, че икономическата несигурност кара клиентите в ключови пазари като Европа, САЩ и Китай да харчат по-малко за дрехи, пише Ройтерс, цитирана от БТА

Акциите на H&M скочиха с 6 на сто, както и прогнозираха анализаторите.

H&M, който изостава от конкурента си Inditex, се опитва да увеличи привлекателността на марката и да разработи допълнително по-високия си клас марка Cos, насочена към клиенти, които не са толкова уязвими към по-високите разходи за живот, докато гигантът в бързата мода Shein заема пазарния дял при по-евтините стоки.

Анализатори на Bank of America заявиха, че сътрудничеството за разпродажби на H&M с луксозната марка Thierry Mugler също може да подпомогне финансовите резултати за първото полугодие, които се очаква да бъдат обявени на 29 юни. 

ASOS, който се опитва да се възстанови от рязкото повишаване на запасите и дълга си, също е силно зависим от младите купувачи, които искат последните тенденции на по-ниски цени. 

Междувременно германската компания за луксозни стоки Hugo Boss обяви днес, че смята да изпълни предишната си цел за средносрочни продажби от 4 милиарда евро (4,33 милиарда долара) още тази година, което е две години преди предвиденото, съобщи ДПА. 

Освен това компанията е повишила нагоре прогнозите си за продажбите през 2025 г. Това е отражение на възходящия импулс при марката, както и на допълнителното засилване на ефективността при операциите й.

Hugo Boss прогнозира приходи от около 5 милиарда евро до 2025 година, което е силен среден растеж от 11 на сто спрямо отчетените 3,7 милиарда евро през данъчната 2022 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ