Disney обяви агресивно съкращаване на разходите

Disney обяви агресивно съкращаване на разходите

Disney обяви агресивно съкращаване на разходите

Печалбата на Disney за последното тримесечие надмина очакванията благодарение отчасти на силното представяне на ESPN+ и продължаващия растеж при тематичните паркове, предаде Си Ен Би Си.

Спадът на приходите от реклама обаче се отрази негативно на резултатите.

Disney също така заяви, че планира да продължи да „агресивно управляваѝ разходната си база, като увеличи мерките си за съкращаване на разходите с допълнителни 2 млрд. долара до цел от 7,5 млрд. долара.

Акциите на компанията поскъпнаха с 4,26% в търговията след края на борсовата сесия в сряда.

Спадът в приходите от реклами се дължи основно на ABC Network на Disney и други притежавани от компанията телевизионни станции, които отбелязаха по-ниски приходи от политическа реклама през тримесечието. През лятото главният изпълнителен директор Боб Айгер каза, че компанията може да е готова да продаде телевизионните си активи.

Междувременно компанията добави 7 млн. нови абонати на Disney+ в сравнение с предходното тримесечие, като общият им брой достигна 150,2 милиона. Стрийминг бизнесът също намали загубите си в сравнение с година по-рано.

Уолстрийт очакваше Disney да отчете общо 148,15 милиона абонати за тримесечието. Компанията рекламира добавянето на филми като „Elemental“, „Little Mermaid“ и „Guardians of the Galaxy: Vol. 3”, както и новия сериал във вселената на „Междузвездни войни“ - „Ahsoka” като ключово стрийминг съдържание през последните три месеца.

Компанията продължава да очаква, че нейните комбинирани стрийминг бизнеси ще достигнат рентабилност през фискалното четвърто тримесечие на 2024 г.

„Гледайки напред, има четири ключови възможности за изграждане, които ще бъдат централни за нашия успех: постигане на значителна и устойчива рентабилност в нашия стрийминг бизнес, изграждане на ESPN в превъзходната цифрова спортна платформа, подобряване на продукцията и икономиката на нашите филмови студия и растеж в нашия бизнес с паркове и изживявания“, каза изпълнителният директор Боб Игер в изявление в сряда.

Ето основните резултати от доклада на Disney:

  • Печалба на акция: 82 цента на акция срещу очаквани 70 цента на акция, според LSEG, известна преди като Refinitiv
  • Приходи: 21,24 млрд. долара срещу 21,33 млрд. долара очаквани, според LSEG
  • Общ брой абонати на Disney+: 150,2 милиона срещу 148,15 милиона очаквани, според StreetAccount

Това е и първото тримесечие, в което Disney използва новата си структура за финансови отчети, която сегментира компанията на три отдела – развлечения, спорт и преживявания. Развлеченията включват всички стрийминг и медийни операции на Disney, спортът включва ESPN, а преживяванията включват тематични паркове, хотели, круизни линии и усилия за мърчандайзинг на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ