Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидл България с отличие за „Най-добра дарителска програма“ за 2022 година
Корпоративната социална отговорност е важна част от света на бизнеса в последните години. В днешно време компаниите не просто се стремят да постигат своите бизнес цели, но и се ангажират да подобряват средата, в която оперират. Усилията в тази посока декларират желанието на компаниите да се обърнат към сериозни социални проблеми и да се позиционират като отговорни корпоративни граждани.
Пример за това е Лидл България и последното отличие за компанията -„Най-добра дарителска програма“ за 2022 година. Най-голямата социално отговорна инициатива на ритейлъра – „Ти и Lidl за по-добър живот“ получи престижната награда по време на 17-то издание на конкурса „Корпоративен дарител“ на Българския дарителски форум. Признанието се връчва на компанията, благодарение на устойчивия принос и положителните ефекти за гражданския сектор и местните общности.
Заслуженото отличие идва малко след обявяване на одобрените проекти в петото издание на инициативата, а резултатите показват, че за пет години от 2017 г. до 2022 г. включително, програмата е подкрепила 119 граждански идеи от 58 населени места с общ фонд от 915 000 лева.
Доказателството за успеха на инициативата е и фактът, че за пет години проектите са достигнали до над половин милион души от цялата страна, а най-ценното е, че голяма част от тях продължават своето положително въздействие, достигайки до все по-голям брой хора.
Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ се провежда от 2017 г. насам с цел да допринесе хората в различните региони на България да водят по-качествен и пълноценен начин на живот. Проектите, които се финансират по програмата, са разделени в 3 ключови тематични области: образование, култура и историческо наследство и околна среда.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.