Магазините на Blank Street Coffe превзеха Ню Йорк с абонаментна програма за кафе

Магазините на  Blank Street Coffe превзеха  Ню Йорк с абонаментна програма за кафе

Магазините на Blank Street Coffee превзеха Ню Йорк, тъй като примамват клиенти с евтини лате и студена напитка. Сега новата верига има за цел да привлече още повече потребители, които искат да намалят бюджетите си за кафе чрез абонаментна програма, съобщи CNBC.

Програмата Blank Street Regulars, която беше отворена за обществеността това лято, привлече приблизително 5000 плащащи членове - и други 4000 са в списъка на чакащите да се присъединят.

Преди повече от  десетилетие стартиращите фирми се насочиха към абонаментни модели, за да генерират гарантирани приходи, което може да направи бизнеса им по-привлекателен за инвеститорите и да повиши техните оценки. По-утвърдените компании също се обърнаха към месечните абонаменти, тъй като се опитват да привлекат редовни клиенти, търсещи сделка. Например, членовете на Panera Bread’s Unlimited Sip Club плащат $11,99 на месец за „безплатно“ кафе, чай, кофеинови лимонади и газирани напитки на всеки два часа.

От стартирането си преди три години и половина като количка за кафе в Уилямсбърг, Бруклин, Blank Street се разрасна до 74 места в Ню Йорк, Лондон, Бостън и Вашингтон. Типичното местоположение на Blank Street е малко, с ограничен брой места и полуавтоматизирана еспресо машина Eversys за приготвяне на напитки.

Стартъпът е събрал приблизително 100 милиона долара с подкрепата на General Catalyst, Tiger Global и съосновател на Warby Parker, според PitchBook.

Към март компанията беше оценена на 177 милиона долара, което е спад от предишната й оценка от 218 милиона долара приблизително година по-рано, според PitchBook. Оценките на много стартиращи фирми са се понижили, тъй като Федералният резерв повиши лихвените проценти и икономистите се притесняват от рецесия.

Веригата има своите критици. Бързият растеж на Blank Street - и рисковото финансиране - предизвикаха мърморене и скептицизъм от някои пиячи на кафе. Цените му обаче помогнаха за привличането на клиенти, особено след като цената на кафето на зърна скочи през 2021 г. и кафето лате за 8 долара стана по-често срещано.

В Ню Йорк, поръчването на лате с овесено мляко днес ще струва на клиент на Blank Street $5 обратно – под $5,45, таксувани от Dunkin’ или $6,15 от Starbucks  за сравними размери. По-ниските режийни разходи на веригата, като по-малката квадратура и по-малко служители, необходими за приготвянето на капучино, й помагат да начислява по-ниски цени за своето кафе.

Но Blank Street Regulars, както веригата нарича абонаментните си членове, могат да спестят още повече пари от кафето си. Членовете плащат $8,99 или $17,99 на седмица.

По-евтиният план покрива основни напитки, като чайове, горещо сварено кафе, американо и двойно еспресо, докато по-скъпият вариант позволява на членовете да купуват по-широка гама от напитки, включително студено варено. За да ограничи загубите и да избегне съдбата на MoviePass, абонаментна услуга за киносалони, която предлагаше неограничен брой билети преди обявяване на фалит, Blank Street ограничава общия брой напитки на седмица до 14, а клиентите трябва да чакат поне два часа, за да купят друга напитка.

Изпълнителният директор и съосновател на Blank Street Виней Менда изчислява, че около 30% до 40% от клиентската база в крайна сметка ще станат членове. „Никога не мисля, че това ще са по-голямата част от клиентите“, каза той пред CNBC.

Засега Blank Street е ограничил броя на редовните посетители, за да гарантира, че кафенетата и баристите няма да бъдат претоварени от търсенето.

„Колкото повече можем да изградим капацитет и да изградим нашите магазини, толкова повече искаме да продължим да отключваме достъп за повече хора“, каза главният продуктов директор на Blank Street Дан Хил.

Веригата работи за подобряване на капацитета на своите местоположения, за да може в крайна сметка да поеме тези в списъка на чакащите. Тези подобрения включват инсталиране на втора или трета машина за еспресо, така че баристите да могат да приготвят повече напитки бързо.

Blank Street също наскоро стартира Regulars от другата страна на Атлантическия океан  -  в Лондон. За 12 паунда, или приблизително 15 долара, клиентите могат да си купят всяка напитка от менюто им, с подобни ограничения на програмата за САЩ.

Програмата вече има няколкостотин членове, според Хил. В Обединеното кралство Blank Street е изправен пред по-силна конкуренция от Pret A Manger, вездесъщият магазин за сандвичи със собствена програма за абонамент за кафе. Но Менда каза, че смята, че версията на Blank Street ще спечели клиентите, които държат повече на кафето.

Blank Street преследва абонаментна програма вместо традиционна програма за лоялност, тъй като нейните клиенти искаха лесен и бърз начин да се възползват от редовното посещение на нейните кафенета, според Хил. Относителната младост на веригата й даде гъвкавост при проектирането на програмата.

Хил каза, че Blank Street вече мисли за начини за разширяване на програмата, като добавяне на семейни и групови планове.

„Не е нужно да се справяме с начина, по който една програма за лоялност беше създадена преди 10 години и сега има милиони членове, които са свикнали с начина, по който нещата бяха“, каза Хил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ