Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Пилешко вместо телешко - McDonald's променя рецептата на „Big Mac“ в САЩ, за да се бори с падащите продажби
Веригата за бързо хранене McDonald's ще въведе сандвич Big Mac с пиле в менюто на избрани ресторанти в Съединените щати от четвъртък, 10 октомври, съобщава The Wall Street Journal. Лукът ще бъде премахнат от сандвичите, а телешките кюфтета ще бъдат заменени с пилешко, но иначе рецептата няма да се промени, казаха от компанията. Пълнежът ще включва фирмен сос, кисели краставички, настъргана маруля и сирене.
От McDonald's казаха, че новата опция ще бъде достъпна за определен период от време, като цените варират според местоположението. Компанията подчерта, че пилешкото Big Mac няма да замени изцяло традиционния бургер.
Главният изпълнителен директор на McDonald's Крис Кемпчински каза, че чрез въвеждането на нови ястия компанията се опитва да се справи с падащите продажби: от април до юни в Съединените щати те са паднали с 0,7% в сравнение със същия период на миналата година, а в световен мащаб с 1% . Например в Канада веригата ще добави към менюто в тестов режим бургер, наречен Big Arch, който се състои от две кюфтета, сирене и лют сос. При успех ще бъде въведен в САЩ.
Шефът на американското подразделение на McDonald's Джо Ерлингер в пред издането, че ястията с пиле са по-популярни от телешкото. Асортиментът от пилешки сандвичи наскоро е бил разширен от конкурентни вериги Popeyes и Shake Shack, а Chick-fil-A са станали трети по продажби в Съединените щати, отбелязва вестникът. Според Министерството на земеделието на САЩ потреблението на пилешко в страната се е увеличило рязко през последните 60 години, докато търсенето на говеждо е намаляло.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.