McDonald’s си партнира с японски аниме сериал за пускането на новия си чеснов сос

McDonald’s си партнира с аниме сериала „Jujutsu Kaisen“ за пускането на новия чеснов сос от специален клас, предава Marketing Dive.
Чесновият сос Special Grade, ексклузивно приложение на McDonald’s, вдъхновено от черния чеснов сос от McDonald’s Japan, ще включва осем колекционерски дизайна, които показват любими на феновете герои от японския аниме сериал „Jujutsu Kaisen“, който е базиран на най-продаваната манга със същото заглавие, написана и илюстрирана от Геге Акутами.
Сосът беше пуснат на 9 юли. Новият специален чеснов сос ще се предлага ексклузивно чрез приложението на McDonald’s, като потенциално ще помогне на веригата да установи по-голяма лоялност и да събере ценни данни.
Потребителите могат да оценяват соса безплатно с всяка поръчка на Chicken McNuggets или той може да бъде съчетан с други поръчки в приложението. Всяка покупка на соса също отключва 30-дневен безплатен пробен период на аниме стрийминг услугата Crunchyroll, където потребителите могат да гледат пълни епизоди на „Jujutsu Kaisen“.
Новият чеснов сос ще включва осем уникални дизайна с лица на популярни герои от „Jujutsu Kaisen“, които включват: Юджи Итадори, Мегуми Фушигуро, Нобара Кугисаки, Сатору Годжо, Кенто Нанами, Сугуру Гето, Махито и Сукуна. Новият сос е описан като съдържащ нотки на чесън и соев сос, балансирани с лека остра сладост.
Маркетингът, свързан с поп културата, е сред причините, приписвани от главния изпълнителен директор на McDonald’s Крис Кемпчински на продължаващия успех на веригата, която отбеляза 13 поредни тримесечия на положителен сравним ръст на продажбите. Все пак глобалните сравними продажби на McDonald’s са нараснали само с 1,9% през първото тримесечие на 2024 г. с приходи от $6,17 милиарда, тъй като е изправен пред бойкоти в Близкия изток и отдръпване от „по-дискриминиращи“ клиенти. Веригата наскоро обяви, че ще въведе фонд за дигитален маркетинг в началото на следващата година, предназначен да ускори дигиталните инвестиции и да разшири конкурентното си предимство.
Източник: Джес Дейо за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Испания залага на имиграцията за облекчаване на недостига на работна ръка
Свят |ЕК ни дава на съд за непълно въвеждане на правилата за командированите водачи
ЕС |Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.