Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Netflix е защитен от продължаващата стачка в Холивуд, поне засега
Инвеститорите на Netflix ще оценят рисковете от продължаващата стачка в Холивуд, когато компанията отчете тримесечни резултати днес, но анализаторите посочват, че е добре позиционирана поради солидната си гама от шоу програми и международния продуцентски екип, предава Ройтерс.
Стачкуващите холивудски актьори се присъединиха към филмови и телевизионни сценаристи, принуждавайки американските студия да закриват продукции, докато работниците се борят за заплащане в ерата на стрийминг телевизията.
Но гигантът за стрийминг Netflix, който е на път да отчете най-високото си увеличение на абонатите през второто тримесечие от 2020 г. насам, вероятно ще продължи да пуска заглавия като предстоящите "Каменно сърце" на Гал Гадот и "Твърде горещо за справяне, сезон 5".
Международните производствени възможности на Netflix са "огромната разлика" и голяма част от съдържанието им идва от страни, които не участват в стачката, посочват анализатори от SVB MoffettNathanson, Credit Suisse и Insider Intelligence.
Компанията демонстрира тази способност по време на пандемията, когато абонатите се тълпяха към предавания, създадени извън Съединените щати, включително френския мистериозен трилър "Лупен" и комедията "Обадете се на моя агент!". Освен това Netflix не е обвързана с частите от развлекателния бизнес, които изпитват трудности, а именно театралната и телевизионната телевизия", каза анализаторът на SVB MoffettNathanson Майкъл Натансън.
През изминалата седмица три брокерски компании повишиха оценките си за акциите на Netflix, докато пет вдигнаха ценовите си цели.
Репресиите на Netflix срещу споделянето на пароли също жънат печалби и неговият по-евтин, поддържан от реклами план намира повече потребители, тъй като компанията се справя с конкуренцията от Disney+ и Amazon Prime Video.
Ходът, който принуждава потребителите, които споделят акаунт извън един и същи дом, да плащат допълнителна такса, доведе до четирите най-големи дни на добавяне на потребители в САЩ за най-малко четири години и половина, показват данни от изследователската фирма Antenna.
"Нашите експерти изчисляват, че от 100 милиона домакинства, за които се съобщава, че споделят пароли, Netflix може да стимулира около 50%, за да създадат в крайна сметка свои собствени акаунти", каза анализаторът на Third Bridge Джейми Лъмли.
Netflix се очаква да добави нетни 1,77 милиона абонати, според Refinitiv, в тримесечието, което обикновено е слабо поради училищните ваканции. Компанията загуби близо 1 милион абонати за периода от преди година.
Освен това изминаха две пълни тримесечия, откакто Netflix стартира свое рекламно ниво, който вероятно е привлякъл 2,7 милиона абонати през периода април-юни, според изследователската компания Visible Alpha.
"Очакваме, че най-важният аспект от репресиите на Netflix срещу споделянето на пароли ще бъде катализаторът, който ще помогне за привличането на повече потребители към своята база от рекламни нива от $6,99, което на свой ред генерира по-високи приходи от реклама", казаха анализатори на Macquarie.
Приходите, поддържани от реклами, вероятно възлизат на 169,3 милиона долара през второто тримесечие. Insider Intelligence прогнозира, че Netflix може да генерира 770 милиона долара приходи от реклами до края на 2023 г.
Второто тримесечие също включва някои силни програми от Netflix, включително хитове като "Queen Charlotte: A Bridgerton Story" и "Never Have I Ever Season 4".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.