Технополис стартира кампанията „Нашите хора остават" – поглед зад кулисите на успеха

Технополис стартира кампанията „Нашите хора остават – поглед зад кулисите на успеха

Водещата верига за техника за дома, офиса и свободното време, Технополис започва вдъхновяващата кампания „Нашите хора остават“, посветена на най-ценния ѝ ресурс – хората. Проектът ще разкрие личните истории на дългогодишни служители, които са избрали да изградят дългосрочна кариера в компанията.

„Нашите хора остават“ има за цел да покаже на широката аудитория, историите и опита на професионалистите, и какво означава за тях да бъдат част от семейството на Технополис. Първата история е на Златина Шиварова, мениджър „Реклама“, която е в компанията от самото ѝ създаване и от откриването на първия хипермаркет Технополис в страната. Историите от кампанията ще бъдат достъпни на кариерната страница на веригата: jobs.technopolis.bg.

През последните 24 години, компанията се е утвърдила като работодател, който не просто създава работни места, а развива потенциала на своите над 1900 служители. Технополис е изградил култура, в която развитието, признанието и ангажираността са основни приоритети. Новата инициатива е продължение на устойчивата му стратегия за изграждане на мотивираща и стабилна работна среда. Технополис инвестира системно в обучения, повишаване на квалификацията и личностното израстване на екипите си. 

„Нашите хора остават“ поставя акцент върху реалните примери на кариерно развитие: над 95% от ръководителите в магазинната мрежа започват от стартови позиции, а повече от 90% от служителите в централния офис са преминали през различни позиции в търговските обекти. Това е резултат от дългосрочните цели на компанията да предлага обучения, менторство, вътрешни конкурси и гъвкави условия на труд. Практикантската програма „Моето начало“ също продължава да създава нови възможности – само през 2024 г. над 200 младежи участваха, като 15% от тях заеха постоянни позиции.

Усилията на Технополис са насочени не само към професионалното развитие, но и към личното благосъстояние на служителите. Веригата предоставя различни вътрешни инициативи и състезания, бонусна система, ваучери за храна, допълнително здравно застраховане, преференциални условия при пазаруване в Технополис, Практикер и партньорски мрежи. Собственото приложение за вътрешна комуникация, разнообразните социални придобивки и подкрепата за семействата на служителите затвърждават ангажимента на компанията към хората. 

През 2024 г. Технополис бе отличен сред топ 3 работодателите в България от независимата платформа kaderabotim.bg, както и със сребърен медал в класацията на Career Show за любим работодател на страната. През тази година HR екипът на Технополис и Практикер получи и четири награди от Българската асоциация за управление на хора, включително и титлата „Най-добър HR екип на годината“ за втора поредна година.

Технополис вярва, че устойчивият успех се гради от ангажирани, уверени и мотивирани хора. Затова компанията ще продължи да инвестира във вътрешни програми за растеж и инициативи за укрепване на екипния дух. 
 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
ЕС обяви план да не купува нито една молекула газ от Русия
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Премиерът Желязков пред Антонио Коща: Решението на българския парламент е да не изпращаме войски в Украйна
Мъск твърди, че роботите Optimus ще спасят Tesla. Много от тях обаче все още не работят
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
На днешната дата, 5 септември. Имен ден празнуват Захари, Захария, Захарина, Зара, Елисавета