Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Twitter връща клиенти с нов контрол за поява на рекламите им
Още през следващата седмица Twitter Inc ще въведе нови начини за контрол, които ще позволят на компаниите да не допускат рекламите им да се появяват над или под туитове, съдържащи определени ключови думи, съобщи Ройтерс, позовавайки се на имейл от четвъртък на платформата за социални медии до рекламодателите си.
Новите механизми за контрол са част от усилията на Twitter да успокои и привлече обратно рекламодателите, които изтеглиха рекламите си от платформата, след като тя беше купена през октомври от милиардера Илон Мъск. Това се случи на фона на съобщения на групи за граждански права, че след придобиването на платформата е нараснал броят на изказванията, пораждащи омраза, и след като няколко забранени или спрени акаунта бяха възстановени.
Близо 90% от приходите на Twitter са от продажба на дигитални реклами. Наскоро Мъск обясни „огромния спад в приходите" с организациите за защита на гражданските права, които са притиснали марките да спрат рекламите си в Twitter.
Според запознат източник на агенцията, в четвъртък в разговор с група от рекламния бранш представител на Twitter е заявил, че платформата обмисля да въведе собствени модератори на съдържание, много от които сега са наети чрез доставчици от трети страни. Представителят на Twitter е заявил, че въвеждането на собствени модератори на съдържание ще позволи на платформата да инвестира повече в модерирането на неанглоезични реклами.
Новият ръководител на отдел „Доверие и безопасност" на Twitter Ела Ъруин заяви пред Ройтерс, че платформата ще заложи в по-голяма степен на автоматизираното модериране на съдържание.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.