Twitter връща клиенти с нов контрол за поява на рекламите им

Twitter връща клиенти с нов контрол за поява на рекламите им

Още през следващата седмица Twitter Inc ще въведе нови начини за контрол, които ще позволят на компаниите да не допускат рекламите им да се появяват над или под туитове, съдържащи определени ключови думи, съобщи Ройтерс, позовавайки се на имейл от четвъртък на платформата за социални медии до рекламодателите си.

Новите механизми за контрол са част от усилията на Twitter да успокои и привлече обратно рекламодателите, които изтеглиха рекламите си от платформата, след като тя беше купена през октомври от милиардера Илон Мъск. Това се случи на фона на съобщения на групи за граждански права, че след придобиването на платформата е нараснал броят на изказванията, пораждащи омраза, и след като няколко забранени или спрени акаунта бяха възстановени.

Близо 90% от приходите на Twitter са от продажба на дигитални реклами. Наскоро Мъск обясни „огромния спад в приходите" с организациите за защита на гражданските права, които са притиснали марките да спрат рекламите си в Twitter. 

Според запознат източник на агенцията,  в четвъртък в разговор с група от рекламния бранш представител на Twitter е заявил, че платформата обмисля да въведе собствени модератори на съдържание, много от които сега са наети чрез доставчици от трети страни. Представителят на Twitter е заявил, че въвеждането на собствени модератори на съдържание ще позволи на платформата да инвестира повече в модерирането на неанглоезични реклами. 

Новият ръководител на отдел „Доверие и безопасност" на Twitter Ела Ъруин заяви пред Ройтерс, че платформата ще заложи в по-голяма степен на автоматизираното модериране на съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

От днес цените вече трябва да са изписани и в лева, и в евро
Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година
OpenAI представи най-нова версия на своя изкуствен интелект на ниво експерт с докторска степен
Прости стъпки, с които да преодолеете съмненията в себе си на работното място
"Уолстрийт джърнъл": Търговската война на САЩ коства 12 млрд. долара на автомобилната индустрия досега