Burberry представя стилна реклама от режисьора на „12 години в робство“

„Г-н Бърбъри“ - така се казва нов рекламен филм на известната британска модна марка Burberry, режисиран от Стив Маккуин - създателят на наградената с "Оскар" за най-добър филм лента от 2013 "12 години в робство". Маккуин е режисьор и на филмите "Глад" и "Срам". Списание "Тайм" го включи в класацията си на 100-те най-влиятелни хора в света през 2014 г., след като грабна Оскара за драмата "12 години в робство". 

Маккуин се занимава и с режисура на кратки филми и реклами, в които показва уникалните си идеи за киноизкуство. Последна от рекламите е тази - за лондонския бранд. Филмът съдържа английски стил и деликатна еротика. Той рекламира парфюма "Mr.Burberry". В него всички крещи "Високо Изкуство" с главно "И", отбелязват наблюдателите от онлайн медията за маркетинг и реклама Adweek. 

Звездните модели в центъра на вниманието са Джошуа Уайтхаус и Амбър Андърсън. Саундтрак е песента  "The more you love me, the more you hurt me", но не става дума за раняване, само за любов. "Исках да предам идеята за двама души, които са страстно влюбени и са заминали на еротичен уикенд", коментира Маккуин пред "Дейли Мейл". "Става дума за този момент във връзката, в който двамата мислят непрекъснато един за друг и всичко, което искат, е да бъдат заедно", продължава той. 

"Рекламата е традиционна и в същото време леко непочтителна, елегантна, без да бъде примитивна. Тя съвършено капсулира в настроение и гледна точка това, което днешният мъж на Burberry ще разпознае като свое", допълва главният изпълнителен директор на Burberry Кристофър Байли, който очевидно харесва резултата. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ