Бъдещето на творческите мобилни приложения (видео)

Как ще изглежда в бъдеще работата на творческия човек?

На този въпрос опитва да отговори Adobe в популярно видео в YouTube. Клипът показва софтуер, който реагира изключително чувствително на докосване от човешки ръце и предмети върху екрана на таблет. Според компанията такива ще бъдат новите атрактивни начини за ангажиране с употребата на мобилните приложения, посочва нюйоркското издание за криейтив и иновации от света на маркетинга PSFK. Такава би могла да бъде работата на творческия човек, на криейтив дизайнера в рекламната агенция, в бъдеще. Идеята е, че развитието на интерфейса ще даде почва да възникват нови човешки преживявания, свързани с технологичните устройства. Тези преживявания могат да променят начина, по който приемаме мобилната реклама и да са различен вид взаимодействие с бранда. 

Компютрите стават все по-мощни и по-малки. В този контекст Adobe представя в САЩ нова услуга - Creative Cloud. Целта й е да обедини общността от потребители на Adobe продуктите в мобилната екосистема. Ключово допълнение е сфтуерът Adobe Creative SDK. Той дава възможност на компании като Moleskine и Microsoft да свързват проектите и услугите си с Creative Cloud. Така потребителите могат да използват творчески системите на фирмите като Moleskine и Microsoft, за да създават свои креативни проекти по уникален начин. 

Ето и видеото на Adobe.

Какво мислите? Ще бъде ли приложима в скоро време в големи мащаби такава деликатност на работния екран? Ще има ли дотолкова страхотно взимодействие на дисплея с физическите обекти? 

Вижте още: HP отдава почит на човешките ръце в нова видео реклама

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
„Трябва да ни дадат магнити“: Тръмп предупреждава за 200% мита върху Китай, ако износът бъде ограничен
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Новата икономика: Нов световен ред се заражда в предлагането на облекло
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Борсовият индекс SOFIX с три пъти по-висок растеж от средния за Европа