Игра на удивителния знак в реклама на Durex

Криейтив
Обновена 11:45ч., 11.01.2016
Durex се заиграва с един от препинателните знаци - удивителния, по простичък, но много идеен начин в тази своя нова реклама, предназначена за печатните медии и отразена от блога за маркетинг Creative Criminals.
Мотото на кампанията е "Почуствай тънката разлика с Durex", а добррият криейтив печели усмивки и високи оценки сред публика и професионалисти-рекламисти. Рекламата доказва колко приятна и ефективна може да бъде идеята, без да са нужни големи пари са атрактивни графики, анимации, рекламни пакости и експерименти.
Да живеят идеята в рекламата и простата визия, която комуникира разбираеми послания!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.