Идейна кампания припомня капана на погрешната професия

Идейна кампания припомня капана на погрешната професия

Африканският криейтив рядко влиза в световните маркетинг хроники, затова тази кампания е събитие. Тя е дело на рекламна агенция Flametree в кенийската столица Найроби, която я изработва за интернет портала за търсене на работа в страната Brighter Monday

Състои се от три илюстрации, взаимосвързани помежду си . Те пресъздават драмата на хора, заклещени в капана на погрешната професия, които се чувстват нещастни от това, с което си изкарват хляба. Илюстрациите показват "затворени в клетка чувства на гняв, отчаяние, мъка и разочарование”, обяснява агенцията автор.

Според сайта за криейтив иновации Design Taxi това е ефективен начин да убедиш хората да използват портал за търсене на работа. Склонни сме да се съгласим. 

Ето и илюстрациите. Готвачът по призвание в тях е затворен в капана на медицинската професия, илюстрирана под формата на клетка спринцовка, а лекарят е там, където е трябвало да бъде инженерът. По отделно и заедно илюстрациите носят послание. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло