Идейна кампания припомня капана на погрешната професия
Африканският криейтив рядко влиза в световните маркетинг хроники, затова тази кампания е събитие. Тя е дело на рекламна агенция Flametree в кенийската столица Найроби, която я изработва за интернет портала за търсене на работа в страната Brighter Monday
Състои се от три илюстрации, взаимосвързани помежду си . Те пресъздават драмата на хора, заклещени в капана на погрешната професия, които се чувстват нещастни от това, с което си изкарват хляба. Илюстрациите показват "затворени в клетка чувства на гняв, отчаяние, мъка и разочарование”, обяснява агенцията автор.
Според сайта за криейтив иновации Design Taxi това е ефективен начин да убедиш хората да използват портал за търсене на работа. Склонни сме да се съгласим.
Ето и илюстрациите. Готвачът по призвание в тях е затворен в капана на медицинската професия, илюстрирана под формата на клетка спринцовка, а лекарят е там, където е трябвало да бъде инженерът. По отделно и заедно илюстрациите носят послание.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.