Подкрепете бранда с лайфстайл съдържание

Подкрепете бранда с лайфстайл съдържание

Подкрепете бранда с лайфстайл съдържание

Как най-лесно се печелят верни и активни бизнес последователи?

Започнете, изграждайки стратегия за разпространение на хубаво съдържание в интернет. Мислете за всяка снимка, всеки туит или публикация в блог и всеки видеоклип, които споделяте онлайн – сборът от цялото съдържание, което публикувате в мрежата от името на марката, създава репутацията ви.

Изграждането на стратегия, която надвишава очакванията на аудиторията ви, е жизненоважно, за да се откроите от лидерите в бранша. Първата стъпка е да включите съдържание, което доказва експертните ви познания, образовайки вашата таргет група за специфичните за вас бизнес услуги/продукти чрез ясни и информативни статии, изображения и публикации в блогове.

Опитите на много компании да разширят онлайн аудиторията си удрят на камък, защото не фирмите не полагат достатъчно усилия, за да стигнат по-далеч. Липсващото звено между марките, които имат няколко хиляди последователи, и легендите в социалните медии, е ключовата съставка, наречена лайфстайл съдържание.

Независимо дали сте наясно с това или не, вашите последователи търсят нещо повече от услугата, която предлагате. Защо не им осигурите съдържание, което образова, информира и им помага да се развиват, създавайки интернет империя, която задоволява всичките им нужди и от която те не биха се отрекли?

Лайфстайл съдържанието е билетът ви към публиката, която все още дори не подозира, че се нуждае от вас.

Когато сте готови да направите следващата стъпка и да надградите онлайн присъствието си, позволете на следните категории да вдъхновят вашата стратегия:

  • "Личност".

Осигурявайте съдържание, което се харесва на членовете на вашата целева група. Що за хора има в нея? Какви са проблемите, с които се сблъскват те най-често? Какво правят извън службата? Как бихте могли да им докажете, че ги разбирате в дълбочина? Създавайки съдържание, което демонстрира познанията ви за техния житейски опит, те ще са по-склонни да споделят материалите ви с други, защото тези материали отговарят на личността им.

  • "Свързани интересни".

Таргет аудиторията ви може би има нужда от помощ в разрешаването на конкретен проблем, но има и други свързани теми и интереси, във връзка с които може да създавате съдържание. Ако публиката ви се състои от музиканти и предлагате интервюта и ревюта на албуми, включете съдържание за тенденциите в музикалните технологии, за историята на жанровете или профили на легендите от различните музикални култури. Накарайте публиката да се чуди какво следва и да търси още и още.

  • "Попкултура". 

Винаги има начин да направите връзка между модерната култура и марката си. Ако публиката ви се вълнува от денталната медицина, създавайте съдържание, което свързва популярни имена или проблеми с услугите, които предлагате. „Какво прави Звездата Х, за да предотврати натрупването на зъбна плака?” Или „Как би изглеждало популярното лице Y със златни протези?”. Споменаването на имена или тенденции от попкултурата е добър начин да популяризирате дейността си. В същото време по този начин забавлявате своите клиенти, асоциирайки марката си с личности, на които те се възхищават, или от които се интересуват.

  • "Вдъхновение". 

Вашите последователи искат да постигнат някаква цел и търсят съвет от вас. Освен да ги научите как да я реализират, би било чудесно просто да им напомните, че това е възможно. Споделяте истории, снимки или видео компилации на хора, осъществили мечтите си. Събирането на вдъхновяващи цитати и послания не отнема много време. Запитайте се: „Какво имам нужда да чуя днес, за да продължа по пътя към целта си?”

  • "Хумор". 

Може да не притежавате дарбата да създавате наистина забавно съдържание, но това не е пречка – има хора, които умеят. В някои случаи не е нужно да генерирате оригинално съдържание. Може просто да откривате такова в интернет и да го препубликувате – разбира се, посочвайки източника. Последователите ви ще се зарадват, че полагате усилия, за да ги накарате да се усмихнат.

По съвети на американското списание Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ