„Джейн“ - една реклама за момиченцата откриватели
Запознайте се с Джейн. Тя е малка, изпитва искрено любопитство към света наоколо. Рисува. Всичко е вълшебно. После пораства постепенно. Започва да губи част от остротата на зрението си, слага очила. Учи много. Чете. Влиза в университета. Завършва го, започва работа в офис. С годините Джейн, както всички ни, губи умението си по детски да се радва на нещата и да бъде откривател. Но тя вече има дъщеря и може да го усети отново...
Това е сюжетът на нова видео реклама на американската технологична компания HP. Във видеото от 1 минута агенция 180LA от САЩ разказва житейска история, в която биха могли да се припознаят хиляди зрителки. Целта: да се популяризира десктоп платформата Sprout на HP.
Симпатичното в рекламата се дължи не само на убедителните ретро кадри, които разкриват историята на Джейн, но и на саундтрака, който според сайта за маркетинг и реклама Adweek не би могъл да бъде по-подходящ - "The Logical Song" на Supertramp.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.