Нели Василева-Мейн, собственик и управляващ директор на „Селекта интернационал“
Нели Василева-Мейн работи в професионалната сфера на козметиката повече от 30 години с компании като Christian Dior, Cosmopolitan cosmetics, P&G, Ales Group, KAO Group, Weleda. Има инженерно образование в областта на екологията и опазването на околната среда. Преминала е множество обучения и квалификации в сферата на търговията, маркетинга и мениджмънта.
Споделя, че мисията на компанията е да асистира на българския потребител и неговото семейство в грижата за здравето и красотата на кожата. Подбират се партньори с безупречна репутация, чисти източници на суровини и формули, ангажирани да намалят своя въглероден отпечатък.
„Селекта интернационал“ ЕООД е ексклузивен дистрибутор на утвърдени международни дермокозметични марки, а в настоящото портфолио на компанията влизат брандовете Lierac, Phyto, Jowae, Weleda, John Frieda и Mavala.
Q&A
Кой е вашият начин да изразявате благодарност?
Благодарността за мен е пряко свързана с верността и лоялността. Формирах тази представа в младежките години благодарение на християнското си възпитание и една красива книга от Стария завет, наречена „Йов“. Принципите на „Селекта Интернационал“ са изградени върху тези ценности и вече четвърт век ги споделяме с нашите екипи, партньори и клиенти. Благодаря ежедневно с думи, жестове и дела. Вярвам, че изразяването на благодарност ни мотивира да бъдем по-добри и да се чувстваме оценени. Подходът ми към моите колеги и партньори е индивидуален, тъй като всеки човек е уникален, а всеки бизнес има свой собствен почерк.
Какво казвате на човек, който е изгубил надежда?
Уверена съм, че няма невъзможни неща и точно това ми помага да търся и намирам верните решения за мен и нашата компания. Стремя се да предам този „урок“ на колегите си, да ги насоча да работят за решения, които са добри за всички въвлечени страни. Те трябва да имат увереността, че всичко може да се дискутира и преговори. Да се стремят към постигане на баланс. В противен случай партньорството, било то лично или професионално, няма да е дългосрочно.
Първо трябва да се погрижим за себе си – за своя мир и център. Не можеш да дадеш нещо, което не притежаваш. Най-силният източник на надежда и най-голямото предизвикателство за мен са хората.
Защо е важно да се оценява красотата?
Красотата възпитава. Прави нашия свят хармоничен и вълнуващ и ни вдъхновява да я пресъздаваме. Ние просто трябва да отворим и „тренираме“ сетивата си за нея. Да я откриваме не само в съвършенството на природата, изяществото на изкуствата, магията на музиката и числата, но и в ежедневното си общуване.
В потфолиото на нашата компания влизат само марки с доказана история и прозрачна комуникация. Компании като Native (Lierac, Phyto, Jowaé, R&G), която внимателно избира източниците на суровини, за да съчетае успешно наука и природа, като Weleda която сертифицира не само продуктите си, но и подпомага общностите, в които се отглеждат суровините на принципа на биодинамично земеделие, като John Frieda, която изчиства формулите си и намалява въглеродния си отпечатък, като Mavala, която съчетава високо качество и експертиза с техническа безупречност.
Може ли наистина красотата да спаси света?
„Красивият бизнес“ днес трябва да бъде и умен, за да успява да расте и да се адаптира към постоянните регулаторни промени и технологични иновации. Общият световен тренд за clean beauty на базата на потребителските нагласи принуждава компаниите бързо да преосмислят своите стратегии. Дигитализацията също навлиза стремглаво в индустрията чрез създаването на онлайн платформи за персонален подбор на продукти, лични рецепти и дори персонална козметика, създадена на база ДНК анализ. През ноември 2022 г. лансирахме новата серия Lift integral на Lierac, която наред с научните иновации ще бъде с изчистени формули, красиви, но и рециклируеми опаковки, въвеждане на рефили и висок процент натурален състав (над 96%). Така че да, „красивият бизнес“ вече работи за спасяването на света.
***
Топ 5 сили на характера според теста на VIA
1. Благодарност
2. Надежда
3. Оценяване на красотата и съвършенството
4. Прошка
5. Доброта
***
Текстът е част от шестото специално издание на Мениджър „Жената е…“
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.